Bestellen & betalen
Bestellen en Betalen
Hieronder vind je onze meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail naar info@cutesyfinds.nl. Wij doen er alles aan je vraag binnen 1-2 werkdagen te beantwoorden.
Cutesy Finds staat bekend om snelle levering, veilige betaalmethodes en persoonlijke service bij iedere bestelling.
Bestellen:
Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats jouw gekozen artikelen in jouw winkelmand. Klik daarna rechtsboven in op je winkelmand en controleer of al jouw gekozen artikelen in jouw winkelmand zitten.
Gecheckt? Ga dan naar afrekenen. Kies vervolgens voor bezorgen of afhalen. Bij bezorgen vul je je persoonlijke gegevens in en controleer dan of je naam en adres juist hebt ingevuld! Vergeet vooral je huisnummer niet!
Vervolgens kies je de verzendmethode, iDeal of Klarna. Daarna selecteer je de betaalmethode. Vervolgens klik je op "bestelling nakijken". Is alles oké, dan kan klik op "bestelling voltooien" en kan je "nu betalen" drukken om jou bestelling te voltooien.
Hoe kan ik een kortingscode toevoegen?
Dit kan zodra je je artikelen hebt toegevoegd. Vervolgens ga je naar het afrekenproces. Aan de rechterkant zie je het invoerbalkje staan met "kortingscode of cadeaubon" staan, hier vul je jouw kortingscode in.
Je korting wordt dan automatisch berekend! Achteraf is het helaas niet meer mogelijk om een kortingscode toe te voegen.
Ik heb geen orderbevestiging gekregen, wat moet ik nu doen?
Nadat je hebt besteld, versturen wij automatisch een verzendbevestiging naar jou e-mailadres. Het kan voorkomen dat deze in de ongewenste mail/spambox terecht komt. Check daarom ook even of die daar niet in zit. Mocht die daar ook niet tussen zitten, stuur dan even een e-mail naar info@cutesyfinds.nl, dan gaan we dit voor jou oplossen!
Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?
Als je bestelling al verzonden is, is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. Mocht je nog een ander product willen toevoegen, dan is dit alleen mogelijk, zolang je bestelling nog niet is verzonden.
Stuur ons dan een e-mail naar info@cutesyfinds.nl of een DM op Instagram met het juiste product wat je wilt ontvangen.
Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact op via ons e-mailadres info@cutesyfinds.nl.
Als je bestelling nog niet is verzonden, gaan wij jouw adres gelijk aanpassen. Check daarom altijd voordat je hebt besteld of je jouw adres juist hebt ingevoerd.
Betalen:
Hoe kan je bij jullie betalen?
Je kan bij ons betalen via iDeal. Klanten uit België kunnen betalen via Bancontact/KBC. Ook is het mogelijk via KLARNA te betalen.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar de betaling lukt niet?
Wat jammer dat je er met betalen niet uitkomt! Natuurlijk helpen wij je graag! Stuur een e-mail naar info@cutesyfinds.nl dan zorgen wij er samen voor dat we een oplossing vinden om jouw bestelling te voltooien!